Szolgáltatási csomagáraink

(Jogszabály kötelezettség miatt 1 éves időtartam előtt nem módosítható a székhely, de a szerződés határozatlan idejű)

Alap csomag (4.900 Ft/hó)

  • székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
  • postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé email formában történő jelzés 24 órán belül (NAV, Rendőrség illetve egyéb hatósági levél szkennelése és azonnali emailen történő megküldése)
  • cégtábla kihelyezése ingyenesen

Medium csomag (5.900 Ft/hó)

  • székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
  • postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé email formában történő jelzés 24 órán belül (NAV, Rendőrség illetve egyéb hatósági levél szkennelése és azonnali emailen történő megküldése)
  • Havi 2 óra (1-1 órára bontható) irodahasználat, előzetes egyeztetés alapján, Hétfőtől-Péntekig 10-18 óra között (ehhez 1 parkolóhelyet biztosítunk)
  • cégtábla kihelyezése ingyenesen

Prémium csomag (6.900 Ft/hó)

  • székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
  • postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé az összes küldemény szkennelése email formájában 24 órán belül
  • Havi 2 óra (1-1 órára bontható) irodahasználat, előzetes egyeztetés alapján, Hétfőtől-Péntekig 10-18 óra között (ehhez 1 parkolóhelyet biztosítunk)
  • cégtábla kihelyezése ingyenesen

Prémium + csomag (7.900 ft/hó)

  • székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
  • postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé email formában történő jelzés 24 órán belül (NAV, Rendőrség illetve egyéb hatósági levél szkennelése és azonnali emailen történő megküldése)
  • Havi 2 óra (1-1 órára bontható) irodahasználat, előzetes egyeztetés alapján, Hétfőtől-Péntekig 10-18 óra között (ehhez 1 parkolóhelyet biztosítunk)
  • cégtábla kihelyezése ingyenesen
  • 1 db bélyegző biztosítása ingyenesen
  • Heti 1 alkalommal (a hét utolsó munkanapján) az összes postai küldemény tértivevényes küldeményként tovább postázzuk a szerződésben feltüntetett - az ügyvezető által meghatározott- a Társaság Ügyvédjének vagy Könyvelőjének vagy Ügyvezetőjének  állandó lakcímként megjelelöt postacímére. (a postaköltségek a hó végén kiszámlázásra kerülnek.)

Kézbesítési megbízott bejegy (3.490 ft/hó)

A kézbesítési megbízott - 2006. évi V. törvény, 31. §

Ha a bejegyzési kérelemben külföldi jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság szerepel, vagy a bejegyzési kérelemben feltüntetett külföldi természetes személy nem rendelkezik magyarországi lakóhellyel, a bejegyzési kérelemben kézbesítési megbízottat kell megjelölni.
A kézbesítési megbízott magyarországi székhellyel rendelkező szervezet, illetve állandó lakóhellyel rendelkező természetes személy egyaránt lehet.
Kézbesítési megbízotti feladatot a cég tagjai, vezető tisztségviselői, valamint felügyelőbizottsági tagjai nem láthatnak el. A bejegyzési kérelemhez mellékelni kell a kézbesítési megbízott megbízására, és a megbízatás elfogadására vonatkozó teljes bizonyító erejű magánokiratot vagy közokiratot.

Kézbesítési megbízott feladata

A kézbesítési megbízott feladata, hogy a bíróságnak, illetve más hatóságnak a cég működésével összefüggésben keletkezett, a külföldi személy részére kézbesítendő iratokat átvegye, és azokat a megbízó részére továbbítsa.

A bíróság vagy más hatóság által a kézbesítési megbízottnak megküldött okirat esetében vélelmezni kell, hogy az okirat a kézbesítési megbízottnak történő szabályszerű kézbesítést követő tizenötödik napon a külföldi személy számára ismertté vált. (2006. évi V. törvény, 31. §)

© 2019 Seat of Szelíd Kft.. 6328 Dunapataj, Baross utca 9.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el