Szolgáltatási csomagáraink
(Jogszabály kötelezettség miatt 1 éves időtartam előtt nem módosítható a székhely, de a szerződés határozatlan idejű)

Alap csomag (4.900 Ft/hó)
- székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
- postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé email formában történő jelzés 24 órán belül (NAV, Rendőrség illetve egyéb hatósági levél szkennelése és azonnali emailen történő megküldése)
- cégtábla kihelyezése ingyenesen
Medium csomag (5.900 Ft/hó)
- székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
- postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé email formában történő jelzés 24 órán belül (NAV, Rendőrség illetve egyéb hatósági levél szkennelése és azonnali emailen történő megküldése)
- Havi 2 óra (1-1 órára bontható) irodahasználat, előzetes egyeztetés alapján, Hétfőtől-Péntekig 10-18 óra között (ehhez 1 parkolóhelyet biztosítunk)
- cégtábla kihelyezése ingyenesen
Prémium csomag (6.900 Ft/hó)
- székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
- postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé az összes küldemény szkennelése email formájában 24 órán belül
- Havi 2 óra (1-1 órára bontható) irodahasználat, előzetes egyeztetés alapján, Hétfőtől-Péntekig 10-18 óra között (ehhez 1 parkolóhelyet biztosítunk)
- cégtábla kihelyezése ingyenesen
Prémium + csomag (7.900 ft/hó)
- székhelyszolgáltatás 12 hónapra (1 éven belül nem mondható fel jogszabály kötelezettség miatt)
- postai küldemények átvétele, ezekről a Megrendelő felé email formában történő jelzés 24 órán belül (NAV, Rendőrség illetve egyéb hatósági levél szkennelése és azonnali emailen történő megküldése)
- Havi 2 óra (1-1 órára bontható) irodahasználat, előzetes egyeztetés alapján, Hétfőtől-Péntekig 10-18 óra között (ehhez 1 parkolóhelyet biztosítunk)
- cégtábla kihelyezése ingyenesen
- 1 db bélyegző biztosítása ingyenesen
- Heti 1 alkalommal (a hét utolsó munkanapján) az összes postai küldemény tértivevényes küldeményként tovább postázzuk a szerződésben feltüntetett - az ügyvezető által meghatározott- a Társaság Ügyvédjének vagy Könyvelőjének vagy Ügyvezetőjének állandó lakcímként megjelelöt postacímére. (a postaköltségek a hó végén kiszámlázásra kerülnek.)
Kézbesítési megbízott bejegy (3.490 ft/hó)
A kézbesítési megbízott - 2006. évi V. törvény, 31. §
Ha a bejegyzési kérelemben külföldi jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság szerepel, vagy a bejegyzési kérelemben feltüntetett külföldi természetes személy nem rendelkezik magyarországi lakóhellyel, a bejegyzési kérelemben kézbesítési megbízottat kell megjelölni.
A kézbesítési megbízott magyarországi székhellyel rendelkező szervezet, illetve állandó lakóhellyel rendelkező természetes személy egyaránt lehet.
Kézbesítési megbízotti feladatot a cég tagjai, vezető tisztségviselői, valamint felügyelőbizottsági tagjai nem láthatnak el. A bejegyzési kérelemhez mellékelni kell a kézbesítési megbízott megbízására, és a megbízatás elfogadására vonatkozó teljes bizonyító erejű magánokiratot vagy közokiratot.
Kézbesítési megbízott feladata
A kézbesítési megbízott feladata, hogy a bíróságnak, illetve más hatóságnak a cég működésével összefüggésben keletkezett, a külföldi személy részére kézbesítendő iratokat átvegye, és azokat a megbízó részére továbbítsa.
A bíróság vagy más hatóság által a kézbesítési megbízottnak megküldött okirat esetében vélelmezni kell, hogy az okirat a kézbesítési megbízottnak történő szabályszerű kézbesítést követő tizenötödik napon a külföldi személy számára ismertté vált. (2006. évi V. törvény, 31. §)